Klantenservice

Beoordeling Dienstverlening

We vinden het belangrijk dat u tevreden bent en dat u onze diensten met plezier gebruikt. Wij doen onze uiterste best om alles rondom de dienstverlening van Aeromedical Expert Centre B.V. goed te regelen. Bent u ontevreden over een dienst van Aeromedical Expert Centre B.V? Dan stellen wij het op prijs dat u dit aan ons kenbaar maakt. We nemen elke klacht zorgvuldig in behandeling. Natuurlijk horen wij het ook graag als u tevreden bent over onze dienstverlening. Ook zijn wij altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren. Onderstaand vindt u meer informatie over hoe u ons kunt bereiken in het geval van een klacht, compliment of suggestie ter verbetering van onze dienstverlenging.

U heeft een klacht, wat nu?

Wij vinden het belangrijk om van u te horen als u niet tevreden bent over onze dienstverlening. U kunt uw klacht schriftelijk bij ons onder de aandacht brengen via mail of per post. Onze contactgegevens kunt u hier vinden. Wij nemen iedere klacht serieus en zullen u na ontvangst van uw klacht ook op de hoogte houden van de navolgende procedure. Nagelang de aard van de klacht, kan het soms iets langer duren dat er een passende oplossing wordt gevonden, omdat er soms aanvullende informatie of advies moet worden ingewonnen bij de betrokken partijen. Hiervan houden wij u uiteraard op de hoogte. Wij willen u erop attenderen dat het voor ons, bij het in behandeling nemen van uw klacht, handig is om de volgende informatie van u te ontvangen:

  • Uw contactgegevens (naam, telefoonnummer, geboortedatum (voor het ophalen van uw gegevens uit ons systeem en een correcte registratie van de klacht);
  • Wat is er precies gebeurd, waar bent u ontevreden over en wat is volgens u de beste oplossing;
  • Een kopie van de relevante stukken m.b.t. uw klacht;
  • Als u uw klacht zelf niet kunt of wilt indienen, dan kan iemand anders dit ook voor u doen. Houdt u er dan wel rekening mee dat uw contactgegevens (zoals hierboven vermeld) worden meegestuurd.

Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, kunt u een formele klacht indienen bij de directie van AEC Medicals. Hierna zal u worden geïnformeerd over de procedure en zo nodig geadviseerd waar nodig. Indien u een klacht wilt indienen bij de directie, kunt u dit doen via mail of per post.

Aeromedical Expert Centre B.V.
T.a.v. De directie – klachtenafhandeling
Bredasebaan 11
4744 RZ Bosschenhoofd

Bij tevredenheid

Als u tevreden bent over onze medewerkers of onze dienstverlening, is dit voor ons natuurlijk fijn om te horen. Via deze link heeft u de mogelijkheid om dit aan ons kenbaar te maken. Dit stellen wij zeer op prijs.

In geval van suggesties

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u hierbij als klant centraal. Uw mening is dan ook erg waardevol voor ons. Heeft u suggesties om onze dienstverlening te verbeteren, kunt u dit middels deze link aan ons laten weten.